Alla inlägg den 26 november 2009

Av mitt-liv- - 26 november 2009 05:20

Jag vet inte vad som har hänt mig?

Jag har varit riktigt nere under några år fast jag lyckades komma ur det för ett tag sen och jag har varit lycklig... de senaste månaderna. Men nu börjar jag känna mig nere igen. Hoppas jag bara är höstdeppig.

Men ifall det bli nått djupt och jobbigt typ som att jag börjar bli deprimerad igen så ska jag söka hjälp direkt! De bestämde jag mig för länge sen. Jag var korkad som ljög för alla när jag egentligen var riktigt självmordsbenägen. Allt skulle nog ha blivit mycket bättre om jag hade sagt till nån.


När jag tänker på de så fattade jag inte vilken skit jag var i fören jag kom ur den. Många som mått dåligt länge tror jag inte inser ur dåligt de mår för dem är det nått normalt nått man tror alla känner. Det trodde i alla fall jag..

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Har du någonsin tänkt tanken att ta ditt liv?
 Ja
 nej

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards